Alla hjärtans dag





Mina vänner...
Kram på er på alla hjärtans dag!




Kära folks!

Fortfarande inte internet hemma hos mig, snyftar.... Min kära farsa har köpte en antenn  som han monterat in min dator och det funkade en stund härhemma, tog med mina dator hit och tillbaka hem till mig... nähä det funkar inte!!!.....=( (Antenn i min dator så att jag kan använder pappas internet, något som heter D-Link)
Ni som vet hur det funkar kommentera gärna, vill så gärna ha internet hemma SNART som mjöligt!!!

Senaste dagar har jag och B varit ute för det mesta och skojade i snö.. Har inte så mycket pengar så man kan åka iväg till Göteborg och träffa andra eller göra massor rolig sakerna här... Men nästa vecka ska det bli ännu skoj för då ska jag ju börja träna, få besök, en vän kom o övernatta, shoppning..
Få faktiskt besök imorgon av favoriten och guddotter så det bli nog bra...=)
I helgen ska man till en kalas för farmor... Pust!
Helgens var det kalas för guddotter och förra helgen kalas för B, tre helger i rak med bakelse... =/
Men gott...=)

Ja det gör fortfarande ont i svansen... Två veckor sedan nu... suck suck.. Pratat med moster om det, hon är undersköterska, hon har samma problem, han ramlade av hästen och hade ont i 4 år... Sen min mammas bästa väns mamma hade ont i 12 år... Skulle jag pallar det??!!! suck...
Vet ni nåt grejer som man kan göra så att det gör mindre ont? =(

Jag har tänkt lägga in några bilderna här idag men GLÖM kameran och sladden hemma.. typiskt...
Få nog anteckna på lappen och hänga upp på dörren nästa gång...=)

Har svårt att sitta just nu, att sitta är det värsta jag vet just nu... *suck*
Äh ska gå nu men ni få ha det så bra och ha underbar på alla hjärtans dag!!!
Jag tycker om er mina vänner! Jag saknar och älskar er!

Kram kram på alla hjärtans dag!




Ärtan som trvis bättre o bättre i Vänersborg..... =)


Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson

jag vet inte hur man botar en sån åkomma men det finns hjälpmedel! Köp en kuddring som du kan sitta på det blir ju inte belastning på svanskotan då!
Stor kramis till dig på Allas Hjärtans dag!
Ps allt väl med mig annars!

2006-02-14 @ 14:24:46
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Anonym

bra att du trivs bra i vbg. annars får du meddela så jag kan se till att du trivs superbra i staden ;) puss

2006-02-14 @ 17:19:39
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: sofia

japp! det tog en stund innan jag skaffade mig en blogg.. visste inte om jag vile skriva, eller så kände jag att alla andra var mycket duktiga, ja du vet. jag har ju ej livlig fantasi som vissa andra! men man kan ju alltid göra ett försök.. ;) syns i morgon vid ROCCAD o festa..nä skojar bara.. :D.. puss!

2006-02-15 @ 18:39:53
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Pernilla

Heej. Tack.. Det e verkligt kul att va medlem i blogg. Ja jag tänker träna i frändefors istället för i Vänersborg. Så jag slipper stressa mig :).Så du ska träna imorgon med Sofia?Kul. Din sidan är fin och kul att läsa. :). Puss

2006-02-15 @ 22:47:09
URL: http://falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0