Nöjd!

Du som skrev utan namn i förra kommentera..
Ja, det är för att någon inte kan sno bild på Benjamin o påstår att det är sin barn.. Alltså fejkföräldrarna... Det har hänt en gång när Benjamin var bebis, X snodde två bilder på honom och säga att det är sin barn.. Därefter sätta jag alltid min namn på Benjamin... Hoppas du förstår nu varför jag gör det..
God fortsättning du med!




Stolt kusin till Hugo
50 cm, 3580 gram
Endast 5 dagar gammal när bilden togs
Myss myss!



Hoppas ni är nöjda med julafton, det är jag!!! Men bara en som är saknas, min pojke!.. Det har varit så lugn och tyst under julafton.. Mysat istället massa med Hugo och Elin..

Är nöjda med alla julklapparna, och ska få mer... Jag har verkligen varit snäll i året! =)
Elin, min guddotter kom och väckte mig imorse, hon var lycklig och frågade om hon få lägga sig bredvid mig..=) Mysat med mig under fiket innan vi åka hem.. Hon är bara så mysig...

Tack för allt, min familj, släkten! Jag älskar er!....


Välkommen hem, Christer Fuglesang! (även det är tre dagar sedan)..
Vilket underbart landning det var! Satt framför som klistad vid TV och dator under landningen!...
Undrar hur det känner att gå på marken efter 13 dagar i tyngdlösheten?...
Kände som bakis säger Christer iallafall efter landningen... Ha ha...
Nu är det klart att Christer ska uppe igen till rymden, men vad blir det?
En ny rymdresa eller 6 månader på rymdstationen ISS?... Spännande o se vad han ska bestämma..

Lycka till framtiden, Christer...


Sitter här och är trött... Ska bara gå nere och hämta mina nytvätta kläderna.. Sen ska jag nog sova har jag tänkt.. eller ligga och titta på DVD... Eller ute och cykla...=)


Ärtan - stolt!

 


Kommentarer
Postat av: Silva

Ja jag är mycket nöjd ! Ser att du är mycket nöjd med din också =) Ville bara passa på å tala om att jag e en av dina trogenläsare :-)
Söt bild på Benji, uhu vad så stor han har blivit =)

2006-12-26 @ 13:09:53
URL: http://www.lillaadrianne.blogg.se
Postat av: Anonym

Den som gör ngt sånt måste ju vara väldigt avundsjuk..

2006-12-26 @ 17:42:55
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: sesam84

Hej du. Fasen kom på att min cyel e bporta hos dej än juh : ) Haha!!!

2006-12-27 @ 17:56:45
URL: http://www.sesam84.blogg.se
Postat av: sofie

grattis till din kusin hugo..pi söt bild! =) du måste vara stolt? =) hör av mig så får du min bloggkod o allt så du kan kommentera! sköt om dig o nu är de snart NYÅR!!! kramis

2006-12-27 @ 22:47:36
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0