Maria Sandin



MARIA SANDIN!

Här gäller bara dig....

Först vet vi inte vem vi var...
Du vet bara vem jag är genom Josefin och jag vet bara vem du är genom Josefin...

Först gång träffat du mig här i Vänersborg när du var på besök hos Josefin, vilket som jag inte minns det..
Hmm...=)

Sen när Josefin flyttat in fosterfamilj i Örebro, då bodde du också där.. Vi satt och åt paj uppe våningen av huset.

Hej
Allt bra?
Gjorde helgen?

Var det mesta av våra samtal innan vi lära känna varandra mer..

Juli-04 då flyttat jag in till Baronbackarna och kan man säger så blev jag din granne och du min granne..
 Då började jag skolan igen efter en o halv års mammaledighet, vi åkte ganska ofta samma buss på morgonarna och hemåt..
Det blev bara mer o mer o mer träff o snack...
Du  började visa att du finns för mig när jag behövde det..
Hjälpte mig med allt, ställt upp för mig när jag behövde...
Finns för mig när jag är rädd efter rysare/skräck filmer =)
Du finns för mig när jag gick genom svårtaste dag, 29 nov-05...

Allt blir bara roligare när Benjamin gillar dig mycket....
Nu bor du i Borlänge och jag flera mil ifrån dig, ändå är våra vänskaps band lika stark...

Maria...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAG!!....

Önskar att jag kunna vara med dig på din dag!......
Men ses snart gör vi!

Kram på dig, min snorunge!


Kommentarer
Postat av: mippu

taaaaaaaack! blev verkligen glad av ditt mms! först tänkte jag "va?" sen kom jag på att det är ju min födelsedag och det finns alltid någon som vill gratta.
och ditt inlägg på bloggen är bara för mycket, blev väldigt rörd!
tack för de jätte, jättefina orden, min lilla skitunge!
Grattis till Benjamin på hans namnsdag!

ps. vi ses snart! ds.

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2006-12-28 @ 01:39:28
Postat av: Fia

Hej! :) Ja, julen har varit toppen! Vi har haft det mysigt och fått fina klappar. :) Hoppas du också hade det mysigt! Vad ska du göra till nyår? krammm!!

2006-12-28 @ 20:26:27
URL: http://supermamman.blogg.se/
Postat av: jennifer

sött skrivet!:D

2006-12-28 @ 22:53:00
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: felicia

Vad sött skrivet om din vän, hon uppskattar det ser jag :-)
Hur länge är du ledig nu? Puiss

2006-12-29 @ 11:43:21
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Silva

Ja det var längesen vi sågs, tror du har precis fött Benji då vi träffades efteråt i nånstans i stan om jag minns rätt. Du var i stan med MariAnne =)
Ja ofan vad söt Benji är.. Kan förstå att du är stolt över din son =)
Kramis och gott nytt år!

2006-12-29 @ 12:17:23
URL: http://www.lillaadrianne.blogg.se
Postat av: jennifer

tackar.. va hos henne oidag..hon va glad när jag kom..sött:d hon ser piggare ut men tyvärr måste hon va kvar på sjukhuset tills hon gör ett ny undersökning nästa v.. :( stackarn..hur e d me dig? puss

2006-12-29 @ 21:25:14
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Askungen

sött skrivet

2006-12-30 @ 17:32:00
URL: http://www.askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0