Hoho

Först, tack alla!!!!!!
Självklart struntar jag i Rickard...
Då ska jag fortsätter med att blogga...=)

Andra, jag märker nu att jag har en dold intressen.... RYMDEN!.... Är så intresserad hur det funkar och följer hela tiden NASA´s live... Läser alla nyhterna som finns i internet..
Så spännande!!!...

Tredje, Melo är så söt!...

tYp meLo. - J2 ägd till max - säger:
Du, jag kanske flyttar till Örebro i sommar för att plugga skolan där i höst :(

- Ärtan - bloggen upd 12/12.. säger:
Ånnnneeeejjjjjjj!!!!!!!!!! då är jag ensam...:( men självklart ska du tänka på dig, inte på mig..

tYp meLo. - J2 ägd till max - säger:
Jag vet. Man får lite ångest över att jag kommer lämna dej men det blir bara 4 år, sen flyttar jag såklart :D

- Ärtan - bloggen upd 12/12.. säger:
Jaa, då väntar jag på dig...:D

Fjärde....

trevlig lucia!...

Ärtan - sakta lucia.. sakta lucia...


Kommentarer
Postat av: BigB.

Fin den där melo =)
Önskar dig en go lucia med, även om sent påtänkt :P
Rymden ja, säkert ett gött ställe att åka till, kanske ska vi ta en tripp nån dag *ler*
Saaanktaa Luuuciiiia, Kram på dig peeeea :P

2006-12-13 @ 21:21:57
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: sess

hej! så sant, när det har börjat att prata om fuglesang ska till rymden och så sedan han gjorde sin första rymdpromenad har min intresse för rymden ökat! :) det är bara så fascinerande att titta på rymden och allt annat! vill uppleva det faktiskt men får alltid drömma om det, haha, tänk dig, den förste döving ute i rymden! :p skratt. pusskram!

2006-12-14 @ 00:06:21
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: melo

Hahaha. Måste du verkligen sätta upp vad jag sa!? HAHAHA. Jaa, man får klart ångest över att man lämnar dig liksom men vi får försöka träffa varann ofta ändå. Och inte låta kontakten rinna ut, som du vet....Brukar göra.. Kraaam!

2006-12-14 @ 15:40:03
URL: http://melo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0