Utmanad av Saibot

Fem saker i min bil: (Öh har inte bil men föräldrars bil)

1. kartor

2. tomflaskor

3. x antal tidning

4. Benjamins leksaker

5. massor sten

Fem saker i min handväska:

1. Plånbok

2. Extra cardigans

3. nyckel

4. mobil

5. vatten (om man få skriva en till, frukt)

Fem saker i min frys :

1. isbitar

2. mat

3. djupt frys jordgubbar

4. is

5. ännu mer is

Fem saker i min garderob ( har 6 st)

1. kläder

2. lakan/handduk

3. jackor

4. väskor

5. skor

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. En bok på hur man kan överlevade i en öde ön!

2. yxa

3. hängmatta

4. snöre

5. sällskap
(yxa snöre? För att kunna bygga en båt o åka hem! ) =)

Fem personer jag väljer att utmana:

Hm, DU som läser det här...=)

Kommentarer
Postat av: BigB.

Egentligen ganska taskigt att ta med sällskap till en öde ö.. Men förstår dig ;)

2006-08-14 @ 07:18:52
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: sofia the qUeen

jag vet redan att det finns alltid ryktet hela världen, men jag förstår inte på dem som skapar ryktet när de vet att det är inte sant. Jag har tänkt på dig så mkt, jag vet att du finns även vi ej pratar så ofta :) puss på dig!

2006-08-14 @ 17:40:50
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Ludi

Oha, ska skriva upp det där nästa gång, under veckan *lovar* =P men uppmana mig aldrig mera, grrrr... ha ha! Pussar!

2006-08-14 @ 23:32:32
URL: http://ludi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0