snart klarar jag inte mer...

vill inte vara elak... men det är vad jag känner just nu.... *suck*

Längtar tills jag få sluta skolan....


Ja nu till en annat saker...

Igår var man i min kära Göteborg, känner lika bra att vara där...=) Synd bara att man inte hann träffa min faster under lunchen..

Imorgon fara jag till Uppsala och vara med min Josefin hela helg, äntligen ses vi efter 5 månader!...
Då ska vi fira tidigt våra födelsedagar med vin o gottis! =) Och en som är självklart att det komma att bli en massa snack!!

Härlig härlig....=)

Ikväll ska det bli massa mysig eller bli jag rädd hela kvällen? Ska nämnligen titta på SAW 2.. törs jag? =)



Ärtan - mätt o belåten

Kommentarer
Postat av: josse

Kära du, ingen godis, det är inte lördag! :P
JAAAAAAAAAAA, äntligen kommer du imorron, har längtat och längtat och så äntligen kommer du IMORGON!!!
jag har "ledig" imorgon, så sover jag ut och äter lugnt, och drar till enköping för att hämta min gumma!!!!
ÄDSD!! PUSSSSSSSSSSSSSS!

2006-08-30 @ 14:58:25
Postat av: sofia

blir du för rädd, så är det bara att springa hit till mig.. :p men det finns en hake.. att du kan bli smittad :/ :p puss

2006-08-30 @ 17:24:37
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Fridolfina

Hejhej. Saw 2, den är bra tycker jag. Har sett båda 1 och 2, den sista förklarar ju 'allt och varför blir det så...' Jag vet inte hur känslig du är.. men ja, LYCKA TILL! =)
Ha't bra i höstregnet! Kram

2006-08-30 @ 21:16:56
URL: http://tomaatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0