Min inköp

24831-185


Mina söta ballerinaskor och jeans... 

och en tröja med vit/lattefärg randig, är supernöjd med min inköp!
Härlig att det FINNS något till mig just nu när jag har gått ner i vikt....=)

Ikväll var jag och B på Italia med familjen och åt, så nu är man riktig mätt så det räcker nog imorgon också.. *puh*
Lillebror ska flytta mycket mycket långt borta från oss imorgon... Han ska bosätta sig i Umeå under de 4 år, och lära sig mer teckenspårk.. Ja han vill bli tolk, det kom han att klarar utan problem!...
Men en problem, jag kommer att sakna dig jättemycket, Dennis!..


Kram på er alla som läser det här och ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Söta skor! :) Ja, det är så kul att shoppa kläder nu när man gått ner i vikt! När man hittar kläder som passar, så blir man glada och mer motiverad att gå ner. :) Är så glad för din skull, minns ju hur det var.. Tufft men värt är det! :D Kramkramkramkrammm!!!

2006-08-19 @ 21:27:07
URL: http://supermamman.blogg.se
Postat av: Sara

Japps, jag vet mycket väääl att du besöker min sida :) och du, FINA skor, söta! Jeansen ser fina ut också, så mycket man ser av dem :D hoho! hoppas allt är fint med dig, inte nu till helgen men nästa så ses vi, längtar! Puss på dig!

2006-08-21 @ 11:32:08
URL: http://web.1asphost.com/saraaselling/
Postat av: Piggelin

#Ärtan
Jag ska vara här i 4 månader sen flyger jag till sverige igen....Kul att du kommer att följa blogget:-) Jag följer dina bloggar:-D
Kram!

Jag har skrivit den här även i min blogg... söta skor du har!...Och grattis att du har gått i ner vikt...Jag tycker det är spännande att läsa din kamp mot vikten...Tänker på dej och du kommer lyckas till din mål som du vill gå till..Kram!

2006-08-22 @ 18:16:35
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: jennifer

härkligt han ska bli tolk..men förstår du kommer att sakna honom..men varför inte du o benji åker upp o besöka hjan ibland..:D

2006-08-23 @ 17:54:26
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Räkan

Kul! att du försöker att gå ner i vikten, det gör jag oxå. började för ca 1.5 veckor sen och tappade 2 kilon på första veckan genom riktig o mesta rå grönsaker o frukter i lunch o middag, ska börja träna i nästa veckan. Jag förstår dig att man känner sig stolt! Det gör jag också. Några matbilder som jag lagade finns i min blogg. Kollar du ;) Bravo, kämpar på. :D

2006-08-24 @ 19:14:30
URL: http://raakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0