Karl BENJAMIN Norberg


   
   

1:Vecka 15
2:Vecka 27
3:Vecka 37
4: 3 dygn gammal
5: 1 år
6: 2 år
7: 3 år

Satt och kollade på bilderna i datorn igårkväll, självklart kollat jag bilderna på min son Benjamin...
Tänkt att tiden har verkligen gått för fort!...
Det första bilden tog sommaren 2002 och nu är han 3 år... jisses...

När många mina vännerna som redan har barn o skaffat en till eller flera.. så började många fråga mig om jag ska göra det också... Är det bara så att mina vänner skaffa så ska jag göra det också samtidigt som vännerna?
NEJ!
Har inte tänkt mig att skaffa en barn till... Än så länge...
Självklart vill jag ha flera och hoppas på det men JUST NU får det vara bra med Benjamin.. Det är så att jag är ensamstående som ni flesta veta redan, det är tufft o jobbig.... Och det är fortfarande jobbig och tufft...
Men just nu är jag nöjd! =)

Ni andra som frågar om Benjamin inte få träffa sin pappa när vi har flyttat... Tror ni att jag förbjuder Benjamin att träffa sin pappa? ALDRIG ALDRIG! Jag gör allt så att Benjamin få träffa sin pappa oavsett var vi bor men hans pappa får avgör själv om han vill träffa Benjamin.. Tänker inte jaga efter pappan nu som jag gjorde förut.. Det är så att jag vill SER om pappan själv vill det... Kanske det låter lite som jag bryr mig inte om pappan.. Ja det är sant, jag bryr mig inte alls om honom men det är viktig för Benjamin att få träffa sin pappa och se att sina föräldrar är vänner.. Jag gör ju allt för att Benjamin ska mår bra, men jag kan ju inte tvinga pappan att träffa Benjamin om han inte vill det...
Att jag inte bryr mig om pappan har jag min skäl varför jag inte bryr om honom alls...


Hoppas ni som frågade, förstår mig nu..=)

Benjamin har börjar säga typ lustiga meningar... Under veckan säger han:

Toaletten har ont i hals
Morfars röd bil måste vara med o äta


sött va? =)

Mamma älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hej, brukar läsa din blogg då och då.. Det har verkligen gått fort och det är ca 4 år sen du var gravid med B. Jösses, tiden går och går iväg hela tiden.. Hur är livet i Vbg? Trivs du bra där?
Kram /A

2006-04-08 @ 19:59:56
Postat av: Anonym

söta bilder på benjamin... :P ja tiden bara flyger i väg. är hemma i nyk nu. krampuss charlotta

2006-04-08 @ 20:43:57
Postat av: Felicia

Känner igen mkt i det du har skrivit nu..
Ses snart och snackar mer om allt sånt IRL när ni kommer. Puss puss Love!

2006-04-08 @ 21:05:21
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Amy

Jo de e fina grejer där.. Ahh, ingenaning. Typ 3g lr nåt funkar. :D

2006-04-09 @ 00:55:44
URL: http://dugerreh.blogg-se
Postat av: Moa

Hej. Brukar läsa dina bloggar. :) Fina bilder på Benjamin! Tiden går så fort! :) Snart blir dom tonåring. =) Ha en glad påsk! =) Puss

2006-04-09 @ 01:45:08
URL: http://mamimoa.blogg.se/
Postat av: dessi

ja, tiden bara flyger iväg. jag minns tydligt när du var gravid och det var för fyra år sen. hemskt vad åren gick fort.

snart ses vi! jippie :) vart ska du sova i örebro? vi i neas gamla lgh, ska bli mysigt! ;)

ha ens kön söndag! pusss!

2006-04-09 @ 10:21:28
URL: http://denisegirl.blogg.se
Postat av: selling

hihi, söta meningar Benji sagt :) Toaletten har ont i halsen, sööööött!!! :):):) allt bra med er annars??? ska du hit till innebandy-sm??? hoppas, då måste vi ses! PUSS

2006-04-09 @ 11:28:27
URL: http://web.1asphost.com/saraaselling/
Postat av: natty

skratt, söta meningar!! bra, stå på dig, ärtan! tummen upp!

2006-04-09 @ 12:05:13
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: mippy

hahahaha applåderar åt B!

applåderar också ått dig som säger vad du tycker! som natty sa "stå på dig!"

you are strong!
pussssssssssss

2006-04-09 @ 13:07:31
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Sofia

vad söt Benji, när jag såg din bilderna när du var höggravid så kom jag på en massa gamla minnen. din söta rumpa när du går, å mammatrosa kommer jag aldrig glömma :) saknar dig! PUSS

2006-04-09 @ 13:45:39
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Pernilla

Kul att se på bilder, Benji är riktigt söt. :). Jo tack min magkatarr verka mycket bättre och känner inte nåt problem med det nu, hoppas det kom fortsätta så. :).Ska du va med Örebro dsm innebandy? Kommer inte ihåg om jag har frågat dig. hihi. Kraammarr

2006-04-10 @ 18:30:59
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Josse ;)

LOVE U!
Inget att plugga ikväll!! ;)
RINGS IKVÄLL, *lova!*
Herregud, Minns precis hur det kändes och var när jag såg Benji för första gången! Jag kunde inte sluta stirra på honom! Han var så liten, att han nästan var i min hand!
LOVE U, B!
PUSSSSSSSSSSSSSSS

2006-04-11 @ 15:40:06
Postat av: Annika

Joo bara bra med oss men lille Viggo hostar så mycket nu.
Har pryat hos Activa 3 månader tills imåndags började jag praktik hos Konditori i 2 veckor och få se om jag får forsätta hos dom om det finns chans att bli anställd via Activa. Trivs så bra där så hoppas att jag får forsätta.
Kommer till Örebro Dsm Innebandy?

Glad Påsk kramar

2006-04-13 @ 17:05:32
URL: http://filiggo.blogg.se
Postat av: Sofia

haha skrattar, jag vet att jag var elak men jag vet att jag kommer att ha en egen en dag. det var inget illmenat att skrattade åt din mammatrosa ;) puss på dig GLAD påsk!

2006-04-14 @ 19:31:46
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: ida

åhh, minns att du va gravid! tiden går verkligen fort..jag ryser....menar att barn är så vacker! :)
jag impo dig!! att va ensamstående!! stolt över dig,gumman! :) hoppas ni får det kul i örebro.. krammmmmpusss!!!! :)

2006-04-19 @ 09:46:56
Postat av: Pappa

Hej på dig min favorit! hoppas du hade det kul hos mormor o morfar medan din mamma var bortrest...snart ses vi så ska vi busa o leka...kommer med överraskning till dig!..SAKNAR DIG min GRABB!! Puss Puss på dig från din Pappa för evigt!

2006-04-25 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0