Härlig...

VÅREN ÄR HÄR! (hoppas jag) =S

Lite bilder från helgens..
        
Det var mysig att kom hem till dom i helgens, det har funkat bra att Benjamin sov under Edwin...
Mycket bus var det.. Benjamin var så intresserad av Edwins o Hugos leksaker.. Puh! Svårt att få honom att gå därifrån...=) Dessutom hade Edwin barnkalas, alla fick klä ut sig, kul!!...
Sen när vi skulle åka hem så var det inte rolig tycker jag... Helgen gått så fort... suck...
Det har verkligen gått för tok fort att Edwin o Benjamin är 3 år och Hugo bli 2 år i året... O andra barn blir äldre o äldre... Jisses... Om tider går lika fort senare som nu så kom flytta Benjamin hemifrån snart... Urk det vill jag inte alls tänka på...


Under veckan var det megalugnt för oss, Benjamin var  på dagiset o jag tränat som vanligt.. Just nu har Benjamin börjar hosta, det kom inatt o hoppas det är bara inatt han hade besvärlig med host... Han har sovit dåligt så han fick vara hemma idag o tar det lugn...

Har hämtat paket från Ellos, var inne på hemsidan för några dagar sedan o kollade in så hittat jag bolero som jag blev förtjust i, beställt två st och jag älskar det!!!!


Jag vet att jag ska inte beställa/köpa något men lite kan jag väl köpa?? =)
Det närmar sig hela tiden till USA-resa... Snart är det bara endast 1 månad kvar.. herregud, vad härlig!..

Benjamin pratar mycket om flygplan o han räknar vem ska vara med, pratat om att har besökt polisen o gjorde pass.. Han berättar också vem han ska träffa på Disney World... Det ska bli nog spännande för honom! =)

Ne, ska gå o göra något...


kram kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

Låter som en mysig helg :-) Snart får ni komma hit och vi till er ;-) Snygg bolero!
Puss puss

2006-04-07 @ 18:22:36
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: natty

ja så hemskt :( jaa snart ses vi!! va f-n kul det ska bli då "alla" ska komma hit t örre! :) ha en skön kväll!

2006-04-08 @ 17:52:56
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: AnnaMaria Y

vem ska du åka med till USA då?Nyfiken!Kul med att åka så långt härifrån, en annorlunda land, disney world,shoppningsrundor, utsikter hos olika platser, fan avis!!!

2006-04-25 @ 17:58:00
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0