lite jobbig är det...



Det kliar ju i fingret så att jag vill börja packa!!! Haha... Men får ta lugn med det.. Får börja med källaren så fort när benjamin är hos sin pappa för det är rent helvete där och det är snart grovsop så lika bra börja där och sen får man ta i flyttlådor... Funderar på att gågenom källaren och kolla om det är något som ska kasta... Det finns massor onödigt sakerna därinne vet jag... det är irriterande!...

Oh himla härlig att få flytta till lägenheten!! Har inte sett lägenheten i verklighet men jag älskar det redan! :)
Nu äntligen kan jag planera framöver... Benjamin´s barn/avsked-kalas..
Och sen ska jag också ha avskedfest med mina goa vänner.. Oh vad sorglig kom det att bli! Värst är att lämna er, Sofia och Tobias som jag tycker verkligen mycket om!!!... :( Men ni ska veta att det betyder inte att vi sluta kontakta, ni betyder så mycket för mig oavsett var jag bo!!!!! och vi ska väl självklart fortsätter att träffas?? :)
Men ni!! Vi kom ändå vara lika bra vän som nu när jag flytta!

   
     Sofia                     Tobias

Och ni....
 
     Josefin                             Maria

Vi bor redan för långt ifrån varandra och det ska bli ännu långt men det betyder inte att vi ska träffa sällan! Det vill jag inte!...

Och du!!!!!

      Sara
Vi får ta o träffas oftare nu innan jag flytta, du är också ♥ välkommen till mig! :)

Ni andra i Örebro, kom jag självklart att sakna er! Men kom o hälsa på och spana in Vänersborg! ;)

Hej o leverpastej...

Kommentarer
Postat av: maria sandin

jag kommer ofta jag kan! ;) PUSSSSSSSSSS och det klias i mig fölr jag vill ge dig EN KRAM! puss

2005-10-23 @ 12:24:43
URL: http://www.mippy.blogg.se
Postat av: maria sandin

jag kommer ofta jag kan! ;) PUSSSSSSSSSS och det klias i mig fölr jag vill ge dig EN KRAM! puss

2005-10-23 @ 12:24:44
URL: http://www.mippy.blogg.se
Postat av: sess

ooh, var det i fredags? haha, ofan.. jag ar verkligen vimsig! :) sorry :) aaa, har du inte sett lagenheten? ah, du kommer nog att gilla den + det ar ju alltid kul med nage spanning att se den nar du ar i vbg :) aven skont for dig + benji att vara nara dina foraldrar, hehe...
aa. gjort under helgen, annars? ;)
pussokramis ;)

2005-10-23 @ 12:53:23
URL: http://splengdya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0