äntligen

kan jag berätta en hemlighet som jag har hålla det rätt längre...
Det var jobbig att höll tyst om det och var himla rädd att bli besviken.. Det var mycket gråt och rädsla...

Nu är man hemma hos fam Odencrants

och hennes söner, barnen lekte bra o hade roligt.. Så jag kollade min mobil å såg att mamma har ringt och smsa.. Det stod Grattis kram mamma...
Jag ringde tillbaka och frågade vad?... På namnsdag säger mamma, jag gick o kolla om det är min namnsdag idag, nähe det står annat namn, imorgon va? säger mamma.. Kollade igen.. Nej det står annat namn... Måndag va? För du ska säger upp din lägenhet! säger mamma...

VAAA???? grät av lycka!!!

Ja ni läser rätt... Jag fick lägenhet!!!!!...... I VÄNERSBORG!

Oh, vad lättad jag är nu!!...

Är så glad att du är med mig, Fia när jag fick veta det...:) Skulle ju precis berätta det för dig..:D

En riktig stor KRAM  till er alla!!

Ärtan- den lyckligaste tjej på jorden!

Kommentarer
Postat av: sess

tjohepp!
sag dig med benji ute pa stan idag, hoppade o vinkade, forsokte fa dig att vanda till mig, men nahe.. + sa orkade jag inte heller springa over gatan o sa.. :) aja, allt bra annars? allt ar finfint med oss tva, ar ratt slo nu nar man har precis atit mat nyss.. blaa. aja, kul att du har fatt egen lgh i vanersborg, jattekul :) skont for dig att flytta harifran, eller hur? :) hii puss

2005-10-22 @ 20:45:04
URL: http://splendya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0