orättvist...

Conny Eriksson

+ 2005 - 12 - 08 +

Livet är så orättvist!!...

Du var en av mina favoriter!!
Du hitta alltid på massor tok med oss, vi blev alltid glada o livliga över att få åka hem till er eller ni kom hem till oss, det var härlig tid med er!
Du var en mesta av alla som alltid busar/gör massor lustiga saker..

Nu idag finns du inte bland oss men du finns i våra tanke!!! för alltid!...

Conny var pappa till våra barndomsvänner, Linda och hennes lillasyster Hanna och make till Monica..

Jag och Linda träffat först gång när hon var 2 dagar gammal och jag bara timmarna gammal, våra mammor låg på samma BB avd, alltså är Linda min första kompis.. Sen födda min mamma min lillebror, en år senare födda Monica Hanna, så det blev mkt bus för mig å Linda och Dennis - Hanna...
Monica var dagmamma till mig och Dennis också, sen när min mamma blev dagsmamma också så gå Linda o Hanna hem till oss.


Varför är det så orättvist??!!??..

Och nu är man jättearg och irriterad på en viss, hon bara lägger sig i och gör det värre för min familj!...
Har bara lust att åka nere och skrika åt henne, HÅLL KÄFTEN!!!... eller nåt så hon bli tyst!...
fan fan att man bor i Örebro just nu....*arg*

Men söta B som uppmuntrar mig hela tiden... Han tog min täcke o smög in täcket och säger: Mamma kom mamma leka, klittra på mig... Söt!! Min pojke! Mamma älskar dig!...



Ärtan - så arg!




Kommentarer
Postat av: Linda Y

Jo då det är bara bra med oss. Lite små sega bara, varit så där med sömnen senaste veckorna. *s* Vi får nämligen en liten fisk med armar och ben som kommer smygandes på nätterna.. så man vaknar ibland av att en fot e vid näsan eller så..*s* Spännande att flytta snart till VBG. Sköt om er.. kram

2005-12-10 @ 08:08:55
URL: http://ylleylle.blogg.se
Postat av: Felicia

Beklagar sorgen!
Livet är ofta orättvist, man får glädja sig åt de fina stunder som finns!

KRAM

2005-12-11 @ 00:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0