B = min pepperkakagubbe


Benjamin - pepparkakagubbe.. Bara min! =)

Hoppas ni hade haft trevlig lucia... Det hade jag även jag var mycket fundersam förmiddagen, det var jobbiga, jag vet inte vad jag skulle börja med, där eller där eller där... suck!
Det är skönt nu när HELA den är över... Det är vad jag vill är att Han bli... och att det är över..
Nu kan man leva på nytt... Men det bli ännu nytt när man har flyttat...

Vi hade B´s pappaT här sedan lördags, så det har gått bra och B gillar att ha pappan hos sig..
Söndags var vi på promenera runt sen till affären för att handla mat, pappan var sugen på att hyra film så han stack o hyrde två st DVD, White Chicks (har redan sett, men trött aldrig på) och Spranglish..
Skrattat högt när jag tittat på White Chicks... Ha ha.. Spranglish... Det blir inte som jag trodde.. Men...

Måndags (igår) var man hemma hos familj Odencrants, barnen busade och tyckte det är kul, vi var där hela förmiddagen till kl 4 var det dags att åka in med bussen för att träffa T o lämna B till honom så drog jag o Fia till träningen, det var skönt att få träna nu efter två veckor tror jag, har varit megaförkyld/hosta...
Man mår mycket bra när man åka hem och äta middag... Mumms!..
Idag var det mycket seg förmiddagen, men sen tog jag bad och fixade mig och åt lunch så kändes det bättre, kl lite innan 3 gick vi till dagiset ochd et var lucia i B´s dagis.. B var jätte sött i pepparkakagubbe! Jag bara log hela tiden när jag såg honom.. Han stod o dansade och klappa händerna och sjöng lite också..
Det blev fik därefter, mycket pepparkaka åt B... Han gillar det.. Sen var det en stund lek med andra barn..
När det var dags att gå hem så var B inte glad... Hem o fixade middagen, T åka hem till Nyköping så nu är man ensam hemma, lite skönt...=)

Imorgon ska man städa o diska när B är på dagiset, o packa för fredag, ska åka hem till Vänersborg för julen... Härlig!...
Nu är det klart att man ska till Sthlm på nyår, skönt att veta vad man ska göra på nyår...

Ja, det känns himla bra att börja träna, var o kollade på F&S hemsidan igår o blev lite besviken.. det var inte bra tider som här i Örebro... =( Men tur att jag har mina föräldrar som ställer upp o passa B när jag ska iväg o träna..

Jäklaskitapabajsskit! Jag glömt bort att det är EFIT idag...=( Kom på det igår men glömt borta.. KOm på när jag var i dagiset o höll i kameran... suck!!..

Jaa...

Päss o häj...

Ärtan 





Kommentarer
Postat av: Caroline Beckman

Hej! Om du kanske inte minns mig så är jag malin och julias storasyster...Nu har jag också hittat din blogg! Jo tänkte tipsa om ett bra träningsställe: stans träningsverk. Har bra blandning med allt och bra tider. Man tröttnar annars snabbt på F&S här i Vänersborg.

2005-12-27 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0