Till Anna!

Du som kommenterat i något av min inlägg o lämna inte länk efter dig så skriver jag här nu till dig!..

Jätterolig att du gillar min blogg, och jag är tacksam att du sade till...

Jag kan bara säger att jag är född döv och har teckenspråk som först språk och svenska som andra språk, och jag tycker (helt ärlig) att det är ganska svårt med svenska, så kanske blir det så därför min svenska på blogg inte är bra...
Självklart försöker jag så gott jag kan....

Jag hoppas att du följer ändå o läser min blogg framöver...=)

Och ni alla, hoppas ni förstår mig ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Självklart förstår vi dig:) Det är ett rent nöje att läsa din blogg gumman:) Love Mia

2008-11-17 @ 07:18:56
Postat av: Agilitydream

Jag tycker du skriver jättebra.

2008-11-20 @ 22:40:35
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Pea

Mia!

Love you! =)

2008-11-23 @ 17:58:44
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0