petersjukan...

Förraveckan längtat jag sönder efter Peter o jag hade sjukdom som heter Petersjukan och när jag kom hem till honom helgens så var petersjukan över och då kom världens förkylning!..... det var jobbig!......=(

Förkylning o halsont..... bläää...


Men nu är man ganska bättre igen för Josefin finns ju här på besök!♥

Ska bara mysa hela helgen.. Mys!.....

Peter är på väg hit, han har varit o lyssna på en vän som spelade gitarr ikväll, ska bli skönt att få honom nära mig igen!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är verklig kär,, härligt att se dig kär..

2008-11-21 @ 22:53:40
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Melodie

Hihi, du har verkligen sjukdomen "petersjuken". Det är gulligt.

2008-11-22 @ 09:38:47
URL: http://melok.blogg.se/
Postat av: Annette (R)

Åhh du är för söt för att vara kär,men härligt!!!

Petersjukan, himla kul med sånt ord...

Ses snart kanske?

Kram

2008-11-27 @ 15:18:45
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 03:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0