Hemma från Örebro..

Nu är Ärtan hemma från Örebro och det har varit roligt där!...
Träffat folk som man inte har sett på ett bra tag!!!
Speciellt Maria, har ju inte sett henne sedan januari!... Aldrig mer sånt!
Man har hunnit träffa min Josefin på lördag förmiddagen, det var alltid mysig med henne!..

Jag fick sova hos fam. Odencrants/Carlsson över helgen och det var mysigt!! Först kvällen tog jag o Fia lugnt med gottis och massa snack..
Lördagen bitti var vi på Java och överraska Verra som fyllde 30 år och åt frukost buffé där. Det var gott! Ska kolla om det finns här i Vänersborg men tror helt absolut inte att det finns här...
Sen därefter som sagt har jag hunnit träffa Josefin, så Maria var med också.. Vi gick runt och kollade och jag som var världens DUM!!!!.. jag var o hämta ut pengar för kvällen men det kom aldrig ut kvitto så jag stoppa in kortet igen och kollade hur mycket pengar jag har kvar i banken så sen när jag har kollat klar så trycka jag på avbryt och lämna bankomaten... Ja kortet satt kvar!....
Jag fick panik och trodde att jag tappat kortet men.... suck...

Sen åkte vi till Mellringe och kolla in SM, det var roligt! Som jag skrev tidigt träffat folk som man inte har sett på ett tag... det var roligt!
Sen var det lite stressig på eftermiddag men det har funkat bra så kom jag o Fia till Kias fest o festa där..
Det var massor skratt, prat, mumsa in godis, dricka... Hade verkligen roligt! Därefter var man på Björnstugan och det var mycket folk där men jag har hinna med att dansa, dricka mer (som jag egentligen inte borde göra), prata med många folk... Så tider gick fort så vard et dags att åka hem, då mådde jag o Fia inte vidare bra... Vi blev ännu fullare när vi kom hem, skit!...

Nästa dag mådde ju Fia inte vidare bra, stackars henne.. inte rolig vet jag..
Men du Fia! Jag vill gärna festa o göra rolig saker med dig igen även du mådde så dåligt i söndags! =)

Då åkte vi in till Mellringe och kollade slö på matcher... Roligt att Örebro vann, det syns på Nicke som var så glad efter matchen..=)
Då var det dags att åka hem, det var jättetråkigt att åka ifrån Fia o co... =( Men skönt att kom hem till min pojke...=)
Och så följa Maria med mig hem och hon är här till lördag, snart åka hon hem.. lite trist... Men jag kan säga att hon är duktig som följa med mig till träningen igår och träna! =)

Lite godis från helgens..
           

Igår... det var inte min dag!!... grr.. Jag gjorde middagen och skulle skära paprika för att ska ha dem i maten så har jag skurit bort en bit av tummes hud så att det blödde mycket... Så är tummen lite snett just nu... grr!...
Ärtan Pärtan är slavrig... Jaja... =)

Nu väntar sängen på mig och då ska man sova och ska uppe tidigt imorgon, ska vara på en möte.. hoppas det gå bra då..

Kram kram på er alla!!

Och en sak till...


Visst ser Fia så törstig ut?? =)

god natt

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var mysigt att ha dig här! Helgen har gått fort! Men kul att du hade haft kul, det hade jag verkligen! :) Ja, jag var nog törstig efter en fullspäckat dag i lördags! Haha. Ha en skön helg nu ni! Kramkram!

2006-04-28 @ 08:03:19
URL: http://supermamman.blogg.se
Postat av: Sess

haha, måste bara säga att fia såg verkligen så törstig ut, haha :) o ni verkade ha trevligt ;)

2006-04-29 @ 00:28:21
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: sess

hihi, ja, allt är bara bra här,tack.. längtar bara till studentdagen! :o) trött på skolan. grr. allt väl med dig då? vad gör du nu förtiden? kramis

2006-05-01 @ 22:40:11
URL: http://splendya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0