Lillebror på besök!



Hej folks!!

Nu har man lillebror härhemma hos oss,  Dennis kom hit igår och vi hade mysig!...
Benjamin hade kul med sin morbror, medan jag fixade allt annat härhemma..

Idag har vi bakat pepparkaka, gjorde en massor och pepparkaka hus och tåg, huset lyckas faktiskt bra! (kanske lite fusk för vi köpte färdigt så man bara limma ihop huset) haha, tåget lyckas bra också men ser lite öhh.. verkar som det är (just nu brände lillebror popcorn, haha)... lite konstig med tåget, men det är kul att göra sånt..=)


Så här ser våra pepparkaka ut, sugen? =)

Imorgon ska Benjamin vara på dagis medan jag ska vara på en möte o lillebror lärar sig känna staden, sen ska vi nog shoppa o käka lunch, sen tror man att man ska städa härhemma och tvätta kläderna, sen när Benjamin har sova för natten så ska jag o lillebror fixa två hjärta pepparkaka till våra föräldrar...


Grabbarna sitta och spelade på Dennis´s mobil medan Ärtan laga middag... :D Så nyfiken Benjamin var på mobilen...
Benjamin var så trött så han somnade rätt snabb ikväll efter jag har läst för honom.. Det var ju massa bus med sin morbror...=)

Gjorde även Ost o Skinkapaj idag för första gång, det blev så lyckat!!!! Lillebror och Benjamin mumsa allihopa! =D

Äntligen har du Josse uppdaterat din blogg, gissa vilken orgasm det är för mig??!!=D


Tisdag den 29 nov - kommer ALDRIG att glömma denna dagen..
Att se hans ondskafulla ansikte... *ryser*

God kvälls folk!
Nu ska Ärtan gå o blänger framför DVD med sin lillebror och musa oss i popcorn, inte den som lillebror brände...=D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0