Benjamin = blivande kock..

24831-53
B = en blivande kock, kanske följa efter sin morbrors spår...
Idag var han med o hjälp till att laga mat och han tycker det är himla rolig! Steka kycklingfilér gjorde han och kolla på ris och plocka alla grönsaker som jag har skär till bitar o lägga dom i skål.
Dukat har han gjorde, jätteduktig.. Gissar hur stolt jag blev..:)
Maten blev lyckad och jättegott, vi mumsa oss i maten och blev mätt o nöjd! :)

Idag var det riktig pissväder, regn regn så vi var inne o lekte.
Sen på kvällen få han lägga på soffan och titta på hans älskling DVDteckningfilm, Kogänget. När filmen var slut så gick han o la sig, och teckna, PAPPA KOM IMORGON! med brett leende.. Han längtar...

När han har somnat så tittat man på Dolce Vita, därefter 10 år yngre. Sen började film på ZTV, Mr.Deeds

24831-54

med popcorn o vatten.. Ni skulle bara veta popcorn, är jag helt galen i... *hmm* igår och idag... Ha ha..
Imorgon får man äta annan...:P

Imorgon när s pappa T har kommit (kom kl 10 på morgon) då få han ta med B ut medan jag fixa allt här och städa...! Orka aldrig idag också.. Gr! Folk komma imorgon mellan 14.30-14.45 för att titta på lägenheten..
Man ska vara på möte också, hur ska jag hinna med allt!!!?

Ska snart gå o lägga mig och läsa bok...

Hej o leverpastej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0