Är blondin så dum?

Varför har blondinen inte dörr till toalett? - för att andra inte kan titta genom nyckelhål

Varför hoppade blondinen från en skyskrapa? - Hon skulle testa Always med vingar

Hur ser man om en blondin rotat i ens kylskåp? - Läppstift på gurkorna

Varför blev blondinen så stolt när hon klarade puzzlet på 6 månader? - På paketet stod det 4-6 år

Hur ser man att en blondin har en dålig dag? - Hon har en tampong bakom örat och kan inte begripa var hon gjort av pennan

Varför klättrade blondinen över metallstängslet (glasväggen)? - För att se vad som fanns på andra sidan

Vad svarar blondinen, som beställt pizza på pizza hut, när dom frågar om hon vill ha den skuren i 6 eller 12 bitar? - 6 tack, jag skulle aldrig orka 12

En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
-Åhhh, tittar en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...
-Var då!


Ärtan är inte blond, komihåg det, ni! ;)


saknar dig så att det gör ont i hjärtan!
Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: lottis

jag är inte heller blond, som tur...
brunetter är mycket smartare och ser mycket finare ut.. *asg*
pussa.

2005-11-24 @ 18:53:54
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: Camilla Jansson

psst det är ju därför jag är rödhårig! ;)

2005-11-24 @ 22:09:06
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: mippy

meen.... du är ju född blondin..!!! dessutom är jag inte dum heller!

2005-11-25 @ 01:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0